Անցյալ դարի 70-80-ականներին Դրամատիկական թատրոնի նախ պատկերազարդ ազդագրերից, իսկ հետո արդեն բեմից իր հարազատ Երևան քաղաքի հանդիսատեսին էր ներկայանում հմայիչ կերպարանքով` թխահեր, խոշորաչք, մետաղյա ու ......
«Ոսկե ծիրանի» 8-րդ մեկնարկն իրականում ազդարարվեց կիրակնօրյա տապով առլեցուն հուլիսի 10-ի վաղ առավոտյան։ «Մոսկվա» կինոթատրոնի կապույտ դահլիճում փառատոնի խաղարկային ֆիլմերի Դերեկ ......
«Ես միշտ տեսել եմ այն, ինչ ուրիշները չեն տեսել, իսկ ինչ ուրիշներն են տեսել, ես չեմ տեսել»:Սալվադոր ԴԱԼԻ-Սալվադոր Դալի, բեմ դուրս գալու ժամանակն է:-Սալվադոր Դալին միշտ բեմում է:Այսպես էր և ......
Հայաստանի Հանրապետության սահմաններից դուրս սփռված մեր ոչ նյութական մշակութային ժառանգության բարբարոսական ոչնչացման անկասելիության ցավը նորոգվեց 2008-ի տարեվերջին։ Կինեմատոգրաֆիստների տանը Խաչատուր ......
«Արդի հայ կինոարտադրության ճգնաժամը հաղթահարելու համար հրաշալի գաղափարների դեֆիցիտ ունենք»,- ժամանակ առ ժամանակ ինքնաբուխ ծավալվող քննարկումներից մեկի ընթացքում ասաց ՀՀ մշակույթի Հասմիկ ......
ՀՀ նկարիչների միությունում «Հայկական ներկապնակ» փառատոնի շրջանակներում բացվեց «Սյունիքի գարնանային գույները» ցուցահանդեսը։ Կազմակերպիչները «Լոռվա ձոր» միությունը և ......
Երբ Մինաս Ավետիսյանի «Խաչքարի մոտ» և «Հանդիպում» որմնանկարները ՀՀ կառավարության 2010 թ. հունիսի 17-ի թիվ 734-Ա որոշման համաձայն տեղափոխվեցին Երևան, արվեստասեր հանրությունը և ......
Նախամեկնարկային վերջին «Ծիրան»ազրույցը, որում կինոփառատոնի ֆիլմացանկը համակարգողները ներկայացնում էին միջազգային խաղարկային և վավերագրական մրցույթներում ընդգրկված 11-ական ֆիլմեր, ու նոր և ......
Երգահան ՍԱՍՈՒՆ ՊԱՍԿԵՎԻՉՅԱՆՆ ու հոգեբանական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ ԿԱՐԻՆԵ ՆԱԼՉԱՋՅԱՆԸ երեկ լրագրողներին հրավիրել էին ասուլիսի` «Հեղաշրջում հայ երգարվեստում» թեմայի անդրադարձան ի՞նչ ......
Միջպետական հարաբերություններն ամբողջ աշխարհում, առանց բացառության, մանավանդ, եթե դրանք բացահայտ թշնամական բնույթ են կրում, կառավարվում են այն սկզբունքով, ըստ որի, հակամարտ կողմերից մեկի վնասը մյուսի օգուտն է և հակառակը։